avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Trzy razy NAJ

Piątek, 28 lutego 2014 · dodano: 28.02.2014 | Komentarze 0

Piękna pogoda więc kręcimy.A dlaczego taki tytuł wpisu ano dlatego że najdłuższy wyjazd w tym roku 133 km.najlepsza średnia wyjazdu 24,33,no i padł rekordzik prędkości 70,01 km/godz.Zrobiłem takie kółeczko;oczywiście z domu z Zawady przez;Szczebrzeszyn,Frampol,Biłgoraj,Aleksandrów,Józefów,Malewszczyznę,Jacnię ,Żdanów i do domciu,jechało się super dobrze, nie licząc przeciwnego wiatru od Frampola do Józefowa i marnego asfaltu między Biłgorajem a Aleksandrowem (jedna z najdłuższych miejscowości w Polsce 8km),zawsze kombinuję tak aby w miarę możliwości powrót był z wiatrem i dzisiaj mi się to udało,choć nie wiało mocno to jednak ostatnie 35 km. łatwiej było przez to jechać a więc ;oby tak dalej!  w Biłgoraju na wiadukcie od strony Frampola jedna z najdłuższych miejscowości w Polsce 8km.    cmentarz wojenny za Aleksandrowem                                  herb Józefowa oczywiście wykuty z kamienia