avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl

Kwiecień, 2014

7 Gmin

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 28.04.2014 | Komentarze 0

Marzył mi się długi wyjazd,do tego postanowiłem dołożyć gminy zalegające białą plamą na mojej mapie w południowo wschodniej części naszego województwa.Przez Zamość do Łaszczowa wszystko było ok potem zaczął padać deszcz i musiałem ponad godzinę przeczekać na przystanku,podjadłem trochę odpocząłem,deszcz (dość mocny )przeszedł,pojechałem dalej pierwszy raz w życiu w te strony.Wcześniej była pierwsza gmina-Rachanie ,dalej Telatyn,Dołhobyczów,Ulhówek,Jarczów i jako ostatnia Lubycza Królewska,przed Lubyczą złapałem gumę tak pechowo że rozerwało oponę,dętkę zakleiłem a oponę naprawiłem w ten sposób     i tak przejechałem 45 km do momentu kiedy rozwaliła mi się przednia dętka tak pechowo że przy samym wentylku i naprawa była niestety niemożliwa .Godzina 18,30,przejechane 165 km. do domu ok 40,byłby super wynik a tak telefon do przyjaciela i powrót samochodem, pech jakiego dotąd nie miałem,nigdy jeszcze nie miałem takiej sytuacji że nie dojechałem do domu, szkoda .   i jeszcze Bełżec - teren byłego obozu zagłady.

• Sprzęt Kubuś

Do Guciowa za chlebkiem.

Piątek, 18 kwietnia 2014 · dodano: 18.04.2014 | Komentarze 0

A dzisiaj zostałem odwołany z pracy więc zamiast autem wyskoczyłem rowerem do Guciowa po świąteczny chleb od pani Beaty.Dzisiaj dużo cieplej jak wczoraj ale za to wiatr dużo silniejszy z płd.-wsch. tak że od Zwierzyńca do Krasnobrodu nieżle mnie wymęczył,ale dalej do samego domu z wiatrem i od razu samopoczucie lepsze,wracałem przez Suchowolę,15 km. więcej ,o niebo gorsza droga ale ciekawsza widokowo i w tym kierunku już nie pamiętam kiedy jechałem,w BIałowoli skręciłem na Lipsko i dalej przez Żdanów do domciu,fajny wyjazd.  w Hutkach nad stawami  ładny widok na Krasnobród   zjazd do Suchowoli,na horyzoncie wieża i kolejny fajny podjazd         i piękny widok z tego podjazdu.

Na spotkanie z "WILKIEM"

Czwartek, 17 kwietnia 2014 · dodano: 18.04.2014 | Komentarze 1

Na forum PR znalazłem info Michała "Wilka" że wraz kolegą Krzyśkiem 17-18 kwietnia zrobią objazd trasy maratonu podróżnika,byłoby ciężkim grzechem rowerowym nie wykorzystać okazji do poznania takich podróżników.Szybka decyzja-wiadomość do Michała że jestem chętny do spotkania się i wspólnej jazdy na części trasy.Umówiliśmy się że będę czekał we Frampolu,wyjechałem jakieś 4-5 km.za Frampol w kierunku Wysokiego,wtedy dostałem smsa że zmienili troszkę trasę ze względu na prowadzone roboty drogowe i wyjadą na DK74 w Smoryniu .Więc muszę wrócić kawałek ,pokręciłem się trochę w okolicy i koło 19-tej doszło do spotkania.      Razem pojechaliśmy w kierunku Szczebrzeszyna po drodze zdobywając podjazd pod Szperówkę srednio6%, max.9%,1500 m. długości .Cztery dni wcześniej pokonywałem ten podjazd w drodze z Janowa Lub. ale w takim towarzystwie poszło o wiele łatwiej,potem szybki zjazd do Szczebrzeszyna już w zapadających ciemnościach   tam jeszcze zrobiłem kolegom fotkę przy Szczebrzeszyńskim chrząszczu i dalej do Klemensowa na zasłużony obiad restauracja KLEMENS (mieli w nogach już 260 km.) i jak się potem okazało zostali również na noc-ciekawe jak im się spało?A ja w ekspresowym tempie śmignąłem do domciu to tylko 7 km. warto było .A przy okazji, tak mi się śpieszyło na to spotkanie że ze Szperówki zaliczyłem nowy rekordzik prędkości 72,1 km/h.

• Sprzęt Spec

Janów Lub. -w odwiedzinach u kolegi.

Niedziela, 13 kwietnia 2014 · dodano: 13.04.2014 | Komentarze 0

Plan powstał w nocy w pracy-jeśli noc nie będzie ciężka to po drzemce w domu trzeba gdzieś wyskoczyć,dzisiaj wypadło na Janów Lub.czyli odwiedziny kolegi Tadzia,i tak właśnie wyszło.Po godz.11 start kierunek Szczebrzeszyn,w Bodaczowie zerknąłem na dym z komina zakładów tłuszczowych-wiaterek z zachodu czyli czeka mnie  ponad prawie 60 km.jazdy pod wiatr-niby słaby ale czuć że jest.Jazda w obie strony DK 74 ale ruch tylko osobowy,pod tablicą świetlną na Szperówce porównałem temperaturę z licznikiem identyczna +7(zimno,szaro, pochmurno ) ale jedzie się dobrze,na zjeżdzie prędkość tylko 56 km/h zimno wciska się pod ubranie.W Starej Wsi podjazd 8%,we Frampolu pierwszy postój w sklepie,za Frampolem zaczyna się przejaśniać i czuć że robi się cieplej(+12).W Janowie Lub.jestem o14,15 ,pogadaliśmy pół godzinki z Tadziem i czas wracać,wiatr się nie zmienił więc do domu śmigam zdecydowanie szybciej-o 26 minut krócej, o to co znaczy wiaterek a przecież miałem już w nogach 60km,nawet mój ulubiony podjazd pod Szperówkę poszedł sprawnie ,licznik pokazał 110 metrów przewyższenia na 1500 m.drogi,wyjazd zdecydowanie udany.   we Frampolu,                     miałem chęć skręcić na Porytowe Wzgórze - innym razem,                                                    no i jestem w Janowie Lub.

Okolice Zwierzyńca

Piątek, 11 kwietnia 2014 · dodano: 11.04.2014 | Komentarze 0

Pierwszy w tym miesiącu (przerwa spowodowana chorą nogą ) wyjazd,nie bardzo mi się chciało wsiadać na rower po całej nocy w pracy ale po małej drzemce przełamałem się i o16-tej ruszyłem bez jakiegoś konkretnego planu do Zwierzyńca.Noga wyleczona jedzie się dobrze tylko pora póżna ale mam lampki więc jadę dalej,przez Sochy-ładny podjazd miejscami 6%,Szozdy,Tereszpol-zaczął kropić deszczyk i robiło się coraz chłodniej już tylko +7,w lutym było cieplej i ładniej,dalej przez Panasówkę jeszcze jeden podjazd 6% a potem 4km.zjazdu do Zwierzyńca i jak zawsze przez Topólczę ,Kawęczynek,Szczebrzeszyn (już na światłach) do domku,   w Zwierzyńcu remonty -porządki przed początkiem sezonu turystycznego.  początek trasy na Bukową Górę,  stawy Echo wśród pięknych lasów Roztoczańskiego PN.