avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Mój rekordowy wyjazd.

Niedziela, 25 maja 2014 · dodano: 25.05.2014 | Komentarze 0

Nie planowałem tego rekordu ale dobrze szło to czemu nie,30-to letni rekord przeszedł do historii,jest nowy 222 km.Głównym celem wyjazdu miało być zgarnięcie 10 gmin wyszło 12 to też rekord.Najpierw słońce mnie spiekło na koniec deszcz zlał ale przy tych wynikach i tak bużka się cieszy,a forma jak nigdy dotąd. Po drodze parę km.od Bychawy jechałem z "kolegą " z Lublina ale niestety rocznik nie ten,pewnie mógłbym być jego ojcem,i odpuściłem,nic na siłę zwłaszcza że miałem jeszcze przed sobą 120 km.A moja trasa wyglądała tak :przez Nielisz do Rudnika1-sza gmina potem Gorzków 2-ga gmina,Rybczewice 3-cia,Piaski-4-ta,Krzczonów 5-ta,Bychawa wiejska 6-ta,Bychawa miasto 7-ma,Zakrzew 8-ma,Wysokie 9-ta,Batorz 10-ta,Godziszów 11-ta,Chrzanów 12-ta.I powrót przez Goraj,Frampol,Szczebrzeszyn.I zdjęcia dla potwierdzenia gmin.