avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Kubuś

Zawada -Częstochowa -Kraków dzień 3.

Poniedziałek, 4 sierpnia 2014 · dodano: 08.08.2014 | Komentarze 0

Spało mi się słabo,ale na szczęście czuję się całkiem dobrze więc pora ruszać na chyba najciekawszy odcinek tej wyprawy z Częstochowy do Krakowa przez Ojcowski Park Narodowy.Już na samym początku pierwsze ostrzeżenie  ze będzie to ciężki dzień,w Mirowie pierwszy solidny podjazd 7%,za kilka km. jeszcze jeden pod sanktuarium Ojca Pio,dalej do Olsztyna już poszło.w Olsztynie małe zakupy,postój w rynku z pięknym widokiem na zamek i dalej przez Biskupice,Poraj a przed Myszkowem na Żarki,Włodowice i w końcu docieram do Ogrodzieńca a tam wiadomo kolejny piękny zamek -warto było ,a po drodze oczywiście masa mniejszych i większych górek.Z Ogrodzieńca ładny podjazd w kierunku m.Klucze ale po pokonaniu góry piękny długi zjazd do Kluczy.Dalej Olkusz i po wyjeździe z miasta telefon od syna z Krakowa że tam już leje i po kilkunastu minutach i ja szybko ubieram przeciwdeszczowe ciuchy,bo leje równo.Czytałem na forum o tych wszystkich przeciwdeszczowych ubraniach,teraz sam poczułem jak to jest,deszcz leje ,temperatura powietrza 25 st.od deszczu jestem zabezpieczony ale od swojego potu niestety nie.No i całe piękno wspaniałych okolic Pieskowej Skały,Ojcowa ,trasy doliną Prądnika popsuł deszcz,pewnie zeszło by mi z godzinę więcej na robienie zdjęć ale też było fajnie.Do Krakowa dojeżdżam mocno zmęczony,niestety dzisiaj było pod wiatr i dużo więcej gór,ale w sumie był to najlepszy dzień wyprawy.Nocleg u syna drugi raz w ciągu miesiąca z rowerem,może na razie wystarczy tych rowerowych odwiedzin.w Ogrodzieńcu pod pięknymi ruinami zamkua to już Pieskowa Skala