avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Górki- góreczki koło Radecznicy.

Niedziela, 31 sierpnia 2014 · dodano: 31.08.2014 | Komentarze 0

Po dwóch tygodniach bez roweru pora gdzieś wyskoczyć,dzisiaj jadę:do Szczebrzeszyna po płaskim i to prawie na tyle płaskiego terenu dzisiaj, no prawie ,dalej już w górę pod Szperówkę,szybki zjazd do Gorajca 65km./h można było jeszcze dokręcić,potem kawałek płaskiego do Woli Radzięckiej i dalej w kierunku Frampola ale nie wjeżdżam do miasta tylko z obwodnicy do Radzięcina (pod górę)potem podjazd pod Teodorówkę,Hosznię Ordynacką i najcięższy 10% pod Gilów.Z Gilowa paskudna droga przez kila km.po pięknej okolicy do Radecznicy,w końcu kilka km.płaskiego do Chłopkowa i dwa ładne podjazdy przed i za Komodzianką,dalej fajny zjazd z Teodorówki do Smorynia no i została jeszcze ściana pod Szperówkę plus trzy dokrętki do Szczebrzeszyna,trochę tych podjazdów się uzbierało,piękne tereny jakby po małych Bieszczadach,pogoda idealna do jazdy 24 st.,słaby wiaterek z płd. zach. tylko śmigać.