avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Po pracy do Józefowa.

Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 08.09.2014 | Komentarze 0

W sobotę przed pracą a dzisiaj po pracy,spałem tylko 3 godz ale trzeba korzystać bo pogoda ma się załamać,dzisiaj podobnie jak wczoraj tylko z Tereszpola fajną drogą z nowy asfaltem do Józefowa,w lasach Roztocza prawdziwy najazd grzybiarzy ,rejestracje chyba z całego województwa ,no ale widać że grzyby naprawdę są.Z Józefowa przez Malewszczyznę (krótki postój przy sklepie na pepsi i ciacho )i do Hutek ,a dalej tradycyjnie Jacnia,Żdanów,Płoskie i do domu,okazało się że wyszedł jaszcze szybszy wyjazd jak wczoraj choć z Józefowa do Malewszczyzny ciężko mi się jechało-pod wiatr ale po postoju i pepsi pocisnąłem i ładnie wyszło.Był też mały cel przekroczyłem ładną cyferkę 5000 km. pękło ,jeszcze 600 km.i padną wszystkie moje dotychczasowe rekordy,oby tak dalej!