avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Duże koło po Roztoczu

Niedziela, 14 września 2014 · dodano: 14.09.2014 | Komentarze 0

W wyborze dzisiejszej trasy pomógł mi wiatr (od kilku dni silny wschodni)i dobrze wyszło,ponad połowę trasy miałem bardziej lub mniej ale z wiatrem w plecy,a pojechałem tak:do Tomaszowa Lub.ale nie przez Zamość tylko przez Żdanów i w Lipsku na Łabunie do drogi krajowej,ruch samochodów w niedzielę znośny więc można jechać,tylko w Polanówce trwa przebudowa kawałka drogi na serpentynach.W Tomaszowie wstąpiłem do kolegi z pracy,godzinka zleciała szybko i trzeba ruszać dalej do Suśca ,fajną drogą, dużo rowerzystów z wiatrem więc super jazda,dalej do Józefowa po słabej drodze,a do Panasówki po nowym asfalcie ,dalej wiadomo Zwierzyniec,Topólcza,Szczebrzeszyn i ostatnie 10 km.niestety pod ten silny czołowy wiatr ale poszło nadspodziewanie sprawnie i wyszedł fajny wyjazd,pogoda idealna do jazdy ,tylko ten wiatr.