avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Czuć już jesień.

Niedziela, 28 września 2014 · dodano: 28.09.2014 | Komentarze 0

Piękna słoneczna pogoda, tylko ten dość silny północno-zachodni wiatr w dodatku zimny a ja na krótko się wybrałem,dzisiaj wyszło ładne kółeczko :na początek pod ten wiaterek przez Szczebrzeszyn do Frampola,kilka górek i już mi ciepło,dalej już z wiatrem z boku w plecy do Biłgoraja poleciało moment,potem przez Aleksandrów do Józefowa (wiatr w plecy to jest jazda) dalej przez Malewszczyznę,Jacnię (parę ładnych górek i widoków,powietrze idealnie przejrzyste) Żdanów ,teraz już niestety aż do samego domu pod wiatr choć już troszkę słabszy,fajny wyjazd ,a w domu jeszcze większe emocje Michał Kwiatkowski mistrzem świata w kolarstwie!coś pięknego aż się chce jechać choćby i pod wiatr.