avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Pierwsza setka w 2016 po Roztoczu.

Piątek, 29 stycznia 2016 · dodano: 29.01.2016 | Komentarze 2

Zima trochę odpuściła ,pora poważniej pokręcić.Odwiedziłem Lipowiec w bardzo ważnej sprawie (przyda się 18-20 marca) potem przez lasy do Józefowa,(w lesie leży jeszcze sporo śniegu i jest znacznie chłodniej no i mokro od topniejącego śniegu) i i dalej przez lasy - Malewszczyzna,Jacnia,Żdanów. w styczniu przy takiej temp. już można pośmigać, a lew lasach Roztocza zima ma się jeszcze całkiem dobrze,   w Józefowie.

Kategoria dłuższy wyjazd

kviato
| 19:38 piątek, 29 stycznia 2016 | linkuj Mirku :w Lipowcu jak najbardziej ok.ja już mam z czym przyjechać na wyprawkę,zaanonsowałem i Ciebie a jak nie będziesz mógł osobiście przyjechać to służę pomocą,no właśnie i u nas straszą silnym wiatrem i deszczem dlatego wyskoczyłem dzisiaj,było całkiem fajnie,pozdrawiam.
DreamMaker
| 19:24 piątek, 29 stycznia 2016 | linkuj Znaczy się, że w Lipowcu sprawy poszły w dobrym kierunku? :)
Ja na ten weekend planowałem pierwszą tegoroczną setkę. Niestety, jutro pracuję, a w niedzielę nadają duże opady deszczu. Poza tym meteorolodzy ostrzegają przed silnym wiatrem :(