avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Setka z "WILKIEM"

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 04.04.2016 | Komentarze 1

W sobotę dostałem sms od Michała "Wilka" że jedzie w moje strony i możemy w niedzielę razem pokręcić.W niedzielę o 7 rano wyjechałem mu na przeciw do Nielisza (trafiłem idealnie,czekałem najwyżej 5 minut ) i dalej już razem jedziemy do Zamościa,tam uzupełnienie zapasów w Lidlu,krótka wizyta przy pomniku Jana Zamoyskiego,potem obowiązkowa wizyta na rynku wielkim przy ratuszu (fotki ) i jedziemy ustaloną przez Michała trasą w kierunku przejścia granicznego z Ukrainą w Dołhobyczowie (jest tam przejście piesze,także spokojnie mam nadzieję pojedzie dalej na wschód) Całą wspólną trasę jedziemy pod paskudny czołowy i boczny zimny wschodni i południowo-wschodni wiatr,nieźle nam dał w kość.Około 14 docieramy na przejście graniczne z Ukrainą w Dołhobyczowie,żadnych kolejek,myślę ze Michał bez problemów przekroczył granicę i dalej kontynuował wyprawę.A ja już ze sprzyjającym wiatrem przez Łaszczów,Tomaszów Lub. Tarnawatkę,wracam samotnie do domu,wyszedł fajny wspólny,dość długi wyjazd ,wcześniej wcale nie planowany. na rynku w Zamościu,   wiatraki pod Tyszowcami,                                                          Michał  wjeżdża na przejście graniczne w Dołhobyczowie.