avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Kubuś

Zamość-Krasnobród-Zwierzyniec-Szczebrzeszyn

Sobota, 22 lutego 2014 · dodano: 22.02.2014 | Komentarze 0

Jutro będę śmigał w pracy więc dzisiaj przyszła kolej na KUBUSIA z sakiewką (był w tym cel) a więc po kolei:  to wiadomo piękny ratusz w Zamościu,a dalej w kierunku Krasnobrodu ale tym razem przez Suchowolę ,nie jechałem tą drogą dobrych kilka lat ,powodem był brak odpowiedniego roweru bo niestety ale szosowy SPEC mógłby nie dojechać w całości do domu-bardzo słaba droga miejscami.Ale widokowo trasa bardzo fajna,ruch samochodów bardzo mały więc sprawnie dojechałem do: oczywiście Krasnobrodu,tam w jednym ze sklepów uzupełniłem płyny i przy wyjeżdzie jeszcze rzut oka na zamarznięty jeszcze zalew  i przez:  do Guciowa aby tam wykorzystać wiezioną sakwę na cieplutki jeszcze super chlebek i dalej w drogę bo zaczyna coś kropić ale na szczęście bardzo delikatnie a do domu jeszcze ok.36 km.Potem cichy i spokojny jeszcze (bo brak turystów)Zwierzyniec i przez Topólczę (zawsze tą drogą jeżdżę bo cisza i spokój i asfalt ok.) gdzie jest taka fajna droga: długa 700 m.ciężki podjazd jak cholera ale widok z góry wspaniały,zjazd niebezpieczny bo niesie mocno a było ślisko i jak widać dużo nałamanych gałęzi.Dalej już po płaskim,jeszcze tylko:  i przy zapadającym zmroku i drobnym deszczyku docieram do domku,było fajnie,części ciała stykowe z siodełkiem w coraz lepszej formie no i ja ogólnie też,oby tak dalej!