avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Po Roztoczu-pierwsza setka.

Wtorek, 18 lutego 2014 · dodano: 18.02.2014 | Komentarze 1

Wolne w pracy,pogoda super tylko trochę wieje,nabrałem chęci na jazdę po udanej wycieczce w sobotę.Początek jak w sobotę,na Szczebrzeszyn-odwiedziłem Chrząszcza ,no i pora podwyższyć tętno na Szczebrzeszyńskich górkach,dalej przez Smoryń(fajnie latali paralotniarze) zwrot na Czarnystok i do Panasówki przez las,słaba dziurawa droga.Na przystanku co nieco podjadłem bo kolejny podjazd przede mną 6%ale nie długi za to zjazd do Zwierzyńca 4 km.więc trochę odsapnąłem no i wiatr w końcu bardziej w plecy.W Zwierzyńcu  chwila przerwy na zdjęcie przy kościółku na wodzie i jazda w lasy Roztocza do Guciowa.W lesie w cieniu zima niestety ma się dobrze. W Guciowie kupiłem wiejski super smaczny chleb(nie pierwszy raz,sprawdzony),bardzo dobrze się jechało do Jacni ale czas ponownie podnieść tętno podjazd 5% 2000m dł. pod Adamów ,potem jeszcze raz po zjeżdzie, 5% podjazd pod Lipsko i już tylko 25 km. spokojnej ale szybkiej jazdy i pierwsza setka w tym roku zaliczona(101 km.)oby tak dalej .          na kierownicy kupiony w Guciowie chlebek i podjazd pod Adamów a wyżej;w lasach Roztoczańskiego Parku Narodowego,Chrząszcz w Szczebrzeszynie i kościół w Zwierzyńcuna górkach za Szczebrzeszynem (droga krajowa nr.74