avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Setka po dziesięciodniowej przerwie.

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 1

W końcu po dziesięciu dniach przerwy (ważne sprawy rodzinne i praca)udało mi się pokręcić przy ładnej pogodzie(gdyby nie ten wiatr) z nowym licznikiem, po swoich trasach.A wyglądało to tak;najpierw postanowiłem powalczyć z wiatrem i pojechałem przez Szczebrzeszyn ,Szperówkę, Smoryń gdzie lotniarze korzystali z dobrodziejstw wiatru (ale tylko oni),        dalej przez Trzęsiny,jest tam ładny stary drewniany kościółek,                                                       potem przez Lipowiec do Panasówki -ładny choć nie długi podjazd                                                 ale za to długi 4km. zjazd do Zwierzyńca ,myślałem że będzie już trochę niedzielnych turystów ale było bardzo cicho i spokojnie                                                     i dalej przez piękne lasy do Guciowa do  pani Beaty po super chlebek ,już od Zwierzyńca jechałem mając wiatr z boku w plecy, a od Jacni całkiem w plecy i tak właśnie ten wyjazd zaplanowałem aby powrót był w sprzyjających warunkach -całe 30 km.Miałem pewne obawy co do tego wyjazdu po tych dziesięciu dniach bez roweru ale okazało się że wszystko jest ok.i mimo tego wstrętnego wiatru wyjazd uważam za w pełni udany,więc oby tak dalej!