avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Daleko po Roztoczu

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 0

Piękna pogoda,wiatr w końcu słaby czas poszaleć,kierunek Zamość,po drodze darmowa kawa w Mc,Donalds,i jazda na Tomaszów Lubelski (pierwszy raz w tym roku)oczywiście tylko w niedzielę bo na tygodniu ruch samochodów w kierunku przejścia granicznego w Hrebennem nie pozwoliłby na spokojną jazdę.Przez Łabunie,Polanówkę ,Krynice ,sprawnie przejeżdżam przez Tomaszów Lub.i piękną drogą przez lasy jadę do Suśca,przed samym Suścem skręcam jednak na Hutę Szumy zobaczyć w końcu Szumy na Tanwi-warto było,podjechałem troszkę dalej na punkt widokowy w kierunku Rudy Różanieckiej,podjazd krótki ale ostry 9%ale widok na okoliczne lasy -super,potem powrót do Suśca i przez Hamernię do Józefowa tam w sklepie uzupełnienie płynów i szybka decyzja-samopoczucie i nogi wraz z siedzeniem ok.-kierunek Biłgoraj czyli jeszcze ok 70 km. przede mną.Drugi raz w tym roku przez Aleksandrów,potem Biłgoraj i Zwierzyniec bez postoju bo słońce coraz niżej. W Topólczy ostatni baton i cola i prosto do domciu -od Szczebrzeszyna z lekkim ale jednak wiaterkiem w plecy ,wyjazd jak najbardziej udany -1106 km. w pierwszym kwartale ,kto by pomyślał,oby tak dalej!    pod murami zamojskiej twierdzy