avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Po górkach i lasach Roztocza.

Poniedziałek, 9 czerwca 2014 · dodano: 09.06.2014 | Komentarze 0

Zachęcony dokonaniami maratończyków-podróżników, pomimo że mam na 22 do pracy -jadę w lasy i górki Roztocza.Kierunek Zdanów,i pierwsze pagórki na początek Lipsko Polesie,dalej już poważniejsza górka z Szewni pod Adamów ,jakoś nie za specjalnie mi idzie.Po zjeżdzie już za Jacnią załapałem rytm i zmiana planu miałem jechać na Guciów,jadę przez Malewszczyznę w kierunku Józefowa cały czas przez las aż do samego Zwierzyńca gdzie uzupełniam płyny w sklepie bo dzisiaj grzeje równo .Dalej kierunek Panasówka z długim 4km. lekkim podjazdem i kierunek Czarnystok dalej przez las,w Gorajcu wykręciłem jeszcze w kierunku Radecznicy aby zrobić zdjęcie podjazdu pod Szczebrzeszyn super widok na podjazd,poszło nadspodziewanie dobrze,a dalej to już luzik do samego domu ,no jeszcze te trzy dokrętki przed Szczebrzeszynem ale i to poszło,wyjazd super ale trochę za gorąco ale w końcu kiedy będzie grzać jak nie teraz.     pierwsze hopki -Szewnia  a to już pod Adamów  2,5 km długi a na szczycie piękne widoki,   a dalej lasy i lasy i postój w lesie ale krótki bo owady ssąco gryzące nie dały odsapnąć i widok na podjazd pod Szczebrzeszyn z drogi do Radecznicy.