avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Prawie jak w Bieszczadach.

Sobota, 5 lipca 2014 · dodano: 05.07.2014 | Komentarze 0

Miało być do pracy ale wziąłem wolne i do 14-tej zrobiłem co miałem zrobić przy domu apotem wiadomo w drogę.Dzisiaj trochę po nowych trasach,najpierw Szczebrzeszyn,Radecznica,Gilów i dalej po drodze którą nigdy wcześniej nie jechałem w kierunku na Wolę Radzięcką,to był strzał w dziesiątkę,kilkanaście km.zjazdów podjazdów i super widoków prawie jak w Bieszczadach.W Radzięcinie przecinam DK74 i jadę dalej w kierunku południowym przez piękne lasy do Hedwiżyna,asfalt trochę słaby ale ruch znikomy więc szosa moja i poszło sprawnie,a dalej to już wiadomo przez Panasówkę,Zwierzyniec ( uzupełnienie płynów w sklepie koło kempingu - dość dużo turystów ) i przez Topólczę i ponownie Szczebrzeszyn i do domu ,super wyjazd. piękne widoki w okolicach Giliwa  piękny podjazd pod Chosznię i naprawdę ciężki,  studnia bez dna w Teodorówce ,  jeszcze jeden piękny widok .