avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Powrót z Krakowa

Niedziela, 20 lipca 2014 · dodano: 21.07.2014 | Komentarze 1

Odwiedziny u syna Wojtka w Krakowie zakończone trzeba jakoś wrócić do domu,podróż mieszana, pociągiem do Przeworska dalej do domu rowerem,wczoraj wieczorem miałem dużo obaw czy dam radę dzisiaj wsiąść na rower i jeszcze przeszło sto kilometrów zrobić ale jest dobrze więc rano 6,45 jedziemy na dworzec Kraków Gł. pociąg relacji Świnoujście - Przemyśl prowadzi wagon do przewozu rowerów więc mam kłopot z rowerem z głowy i jeszcze miejsce w przedziale obok.O 11,48 wysiadam w Przeworsku i pora jeszcze trochę pokręcić do domu mam 103 km.chyba dam radę a jak nie to telefon do syna i .....eee dam radę.Początek ciężki nogi ciężkie ale powoli rozkręcam się i wszystko było by dobrze tylko dzisiaj niestety mam pod wiaterek,niezbyt mocny ale po wczorajszej jeździe wszystko się czuje.W Sieniawie skręcam troszkę w bok aby zobaczyć piękny pałac,dalej to już tylko monotonne kręcenie po znanych mi okolicach i uzupełnianie płynów bo dzisiaj dużo mocniej grzeje jak wczoraj,przez pięć godzin jazdy wypijam 5 litrów płynów,Tarnogród,Biłgoraj,Zwierzyniec,Szczebrzeszyn i w końcu w domu.Cały wyjazd bardzo udany.  jeszcze jedna gmina zaliczona,razem z wczorajszymi chyba dorzucę 19 do kolekcji,   pałac w Sieniawie