avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Kubuś

Z Lublina do Zawady.

Niedziela, 23 listopada 2014 · dodano: 24.11.2014 | Komentarze 0

Wykorzystałem okazję że syn Krzysiek brał udział w biegu Druga Dycha do Maratonu w Lublinie (bieg na dystansie 10 km. )więc zabrałem się z nim autem do Lublina a wróciłem na dwóch kołach swoim "kubusiem"..Aż wstyd mówić ale do tej pory nie byłem rowerem w stolicy swojego województwa.Pogoda jak na listopad całkiem nie najgorsza,plus 2 st.tyle że zachmurzenie całkowite i trochę mgliście do Krasnegostawu, potem nieco się rozpogodziło.Od nowego stadionu Arena Lublin pojechałem na stare miasto ,potem wróciłem na Majdanek i wyjechałem z miasta w kierunku na Zamość (na nowej S17 jest zakaz dla rowerów ). Jechałem wzdłuż S-ki aż do Piask,dalej do samego Zamościa krajówką(duży ruch samochodów osobowych)na trasie kilka fajnych podjazdów z Piask pod wierzę telewizyjną, pod Fajsławice ,Łopiennik,no i z Izbicy pod Krasne.Listopadowy dzień niestety jest bardzo krótki i z Zamościa do domu jechałem już w ciemnościach na lampkach.Wyjazd bardzo fajny bo o tej porze roku każdy kilometr cieszy,no i druga sprawa zaliczyłem siedem gmin a więc:Lublin,Świdnik,Mełgiew,Głusk,Fajsławice,Trawniki (w Fajsławicach skręciłem w lewo na Cyców,dołożyłem 6 km.ale za to jedna gmina więcej) Łopiennik Górny.    zaczynam pod nowym stadionem Arena Lublin,całkiem ładny  piękny zamek w Lublinie  Majdanek                                                                       ładny podjazd z Łopiennika na Krasnystaw (szaro,buro i nie za ciepło)            w Krasnymstawie.4