avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Kubuś

W deszczowym okienku.

Sobota, 24 stycznia 2015 · dodano: 24.01.2015 | Komentarze 0

Od rana padał deszcz ale o dziwo koło 14 przestało,szybkie sprawdzenie w meteo -ma nie padać,szybkie zbieranie i już jadę -najpierw do Nielisza nad zalew (cisza spokój,szaro buro )dalej przez Michalów do Klemensowa (robi się ciemno) ale  co tam trafiła się okazja wyjazdu to jadę dalej trochę dokładając kilometrów przez Szczebrzeszyn,Brody,Niedzieliska (troszkę zaczęło znowu padać,ale tylko z pięć minut) dobrze że się zdecydowałem pojechać bo w następnych dniach może nie być nawet takiego okienka w pogodzie aby wyskoczyć na chwilę na rowerek,już drugi raz w tym roku jechałem kawałek nocą,wszystko fajnie tylko trzeba się zaopatrzyć w lepsze oświetlenie.