avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Pierwsza setka 2015

Piątek, 30 stycznia 2015 · dodano: 30.01.2015 | Komentarze 7

Wolny dzień,pogoda jako taka w każdym razie nie pada ale za to nieźle wieje od płd.wsch.dzisiaj troszkę dalej a przy okazji chciałem zobaczyć bazę wiosennej wyprawki forumowej (13-15 marzec) w Lipowcu.Przyszła baza całkiem,całkiem nawet porozmawiałem z właścicielem,dalsza jazda aż do Malewszczyzny już taka przyjemna nie była,zaczął siąpić drobny deszcz na drogach w lesie leżało troszkę rozjeżdżonego śniegu,Roztocze ma swój klimat, no i jechałem pod wiatr ale dałem radę.Od Jacni było już o niebo lepiej,z wiatrem i sucha szosa,pierwsza setka w tym roku zaliczona.

kviato
| 19:05 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj Dzięki Mariobiker,głowa boli jak POTRAFICIE człowieka mobilizować.
Mariobiker1973
| 08:22 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj Gratulacje :) Pierwsza setka smakuje ponoć najlepiej w styczniu ;) czekamy na 200 !
Pozdrawiam :)
Mamir
| 21:28 sobota, 31 stycznia 2015 | linkuj Witajcie. Jakbyście bliżej w cieplejszych dni planowali jakiś wypad po Roztoczu bardzo chętnie bym się dołączył. Pozdrawiam
kviato
| 19:20 sobota, 31 stycznia 2015 | linkuj Dzięki Marqo,mam nadzieję że się spotkamy,poznamy,pogadamy (w tym Lipowcu oczywiście)pozdrawiam.
MarqoBiker
| 19:22 piątek, 30 stycznia 2015 | linkuj Też gratuluję pierwszej setki . Ciekawa wycieczka , fajnie że odwiedziłeś miejsce mini wyprawki forumowej .
kviato
| 18:27 piątek, 30 stycznia 2015 | linkuj Dzięki,czekam na relację z 2-setki,ja jeszcze trochę poczekam z 2-setką na dłuższe dni,nawet mam pomysł na trasę,zostały mi dwie gminy Łukawiec i Laszki do zaliczenia to pewnie wyjdzie przez Obszę,a Lipowiec całkiem niezła miejscówka,są tam jeszcze ( w Lipowcu )trzy miejsca:Polan,Skarpa i Dworek..coś tam ale zdaje się ze sporo droższe,dla nas to wystarczy byłem w środku w domu,czysto ,ładnie spora weranda ,miejsce parkingowe,będzie dobrze,pozdrawiam.
DreamMaker
| 17:08 piątek, 30 stycznia 2015 | linkuj Gratuluję pierwszej setki.
Ja czaję się teraz na 200 km :)
Co do wyprawki to jutro zadzwonię do gospodarzy i zaklepię termin :)