avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Dłuższy wypad na Roztocze.

Piątek, 13 lutego 2015 · dodano: 13.02.2015 | Komentarze 8

Piękny dzień w lutym trzeba wykorzystać,myślałem już wczoraj gdzie by się wybrać,w środę dobrze mi się jechało więc dzisiaj pora na coś dłuższego.Trochę górek,trzy miasteczka :Frampol,Biłgoraj -trochę kłopotliwy przejazd z powodu budowy obwodnicy południowej ale dało radę ,Józefów,no i sporo lasów ,jak to na Roztoczu.W lasach jeszcze widać trochę zimy no i czuć,od razu robi się dużo chłodniej.D Biłgoraja przez ponad  50 km. trochę ciężko się jechało,wiadomo pod wiatr ale dalej już było bardzo fajnie,odwróciłem się bardziej tyłem do wiatru i wyszedł najdłuższy wyjazd w tym roku.    pierwsze miasteczko :Frampol,   na wiadukcie w Biłgoraju,                    a w lasach Roztocza jak widać zima.

Kategoria dłuższy wyjazd

kviato
| 14:33 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj DreamMaker:to właśnie miałem na myśli że nastąpi obfity wysyp tras i km.
DreamMaker
| 14:24 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Mam cichą nadzieję, że te moje 17 km to taka cisza przed burzą ;)
kviato
| 14:06 sobota, 14 lutego 2015 | linkuj DreamMaker: dzięki,tak to bywa,nie samym rowerem człowiek żyje,a swoją drogą czekałem na twój wpis na BS,na opis i zdjęcia z jakiejś fajnej wycieczki,mam nadzieję że coś niedługo zorganizujesz ,pozdrawiam.
| 13:47 sobota, 14 lutego 2015 | linkuj Marqo ta fontanna we Frampolu to jest fajna w lecie jak jest gorąco, posiedzieć chwilkę na ławeczce w cieniu i obmyć ręce,a w tamte okolice lubię jeździć bo są tam fajne górki,a z kolei Biłgoraj i Józefów to piękne lasy cisza, spokój,prawdę powiedziawszy mam gdzie pojeździć,ale coraz częściej myślę o odwiedzeniu Sandomierza,no i czekam na twoją pierwszą setkę,pozdro.
DreamMaker
| 10:42 sobota, 14 lutego 2015 | linkuj Ładny dystans.
Wstyd się przyznać, ale w tyn tygodniu zrobiłem tylko 17 km :(
MarqoBiker
| 20:18 piątek, 13 lutego 2015 | linkuj Widzę że nie tylko ja lubię fontannę we Frampolu :)
Wycieczka całkiem całkiem, no a tereny wspaniałe .
Mi jeszcze nie udało się w tym roku przekroczyć 100 km, może jutro .
kviato
| 19:02 piątek, 13 lutego 2015 | linkuj Dzięki,a ja tobie tylu wykręconych już km.
Mariobiker1973
| 18:02 piątek, 13 lutego 2015 | linkuj Piękna wycieczka, zazdraczczam ;)