avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Kubuś

TARNÓW-PRZEMYŚL,BESKID NISKI-BIESZCZADY,dz.I.

Poniedziałek, 2 listopada 2015 · dodano: 15.11.2015 | Komentarze 1

Korzystając z pięknej pogody wybrałem się na małą wyprawkę.Początek wyjazdu troszkę mi PKP popsuły,w Zamościu okazało się że zdefektowała lokomotywa ( nowa GAMA ) i podstawione są autokary jako komunikacja zastępcza,oczywiście był mały problem z zabraniem mnie z rowerem ale udało się,w Rzeszowie przesiadłem się już do zatłoczonego pociągu do Tarnowa.Wszystko już by było fajnie tylko do Tarnowa dotarłem z dwugodzinnym opóźnieniem więc musiałem skorygować plany i skrócić trasę tego dnia.Z Tarnowa pojechałem przez Tuchów ( zaczynają się całkiem fajne górki)  Moszczenicę (Pogórze Ciężkowickie) Gorlice ,zrobiłem małe zakupy,przez to kolejowe opóźnienie najfajniejszy tego dnia podjazd na Przełęcz  Małastowską ( 604 m.) przyszło mi jechać już w ciemnościach,szkoda.Pierwszy nocleg zrobiłem w Gładyszowie w agroturystyce.  pierwsze górki za Tarnowem już widać   na rynku w Gorlicach,                              nocą na szczycie Przełęczy Małastowskiej.