avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Kubuś

TARNÓW-PRZEMYŚL,BESKID NISKI-BIESZCZADY dz..II

Wtorek, 3 listopada 2015 · dodano: 15.11.2015 | Komentarze 0

Po dobrze przespanej nocy już o  godz. 6 ruszam z Gładyszowa aby nadrobić wczorajsze zaległe km.Ranek zimny temp.-2 i duża mgła,ale samopoczucie dobre i chęci dojazdy mi nie brak.Przez Krzywą,koniec asfaltu,  kilka km.szutrową fajną drogą przez pola lasy,przy drodze co chwila jakiś krzyż lub kapliczka Łemkowska,dojeżdżam w końcu do Ożennej i skręcam w kierunku Krempnej (nareszcie słońce poradziło sobie z mgłą) przez Magurski Park Narodowy,bardzo piękne widoki,zjazdy i podjazdy.Z Krempnej przez Polany,Mszanę,przecinam DK19 i kieruję się w kierunku Jaślisk ,kolejny park krajobrazowy z pięknymi widokami,dalej Komańcza czyli jestem już w Bieszczadach,Cisna (zakupy ) niestety kolejny fajny podjazd pod Jabłonki jadę znowu w ciemnościach,dwie lampki,ta z dynama i mój Fenix dają jednak tyle światła że nawet zjazd z Jabłonek nie jest straszny nocą,tradycyjnie przy pomniku generała krótki postój na fotkę i przez Baligród,Hoczew dojeżdżam do Berezki na swój drugi nocleg,śpię już po raz trzeci w tym miejscu,długi ciężki dzień ale cały pełen widokowych wrażeń,po to w końcu tutaj przyjechałem. Zimny mglisty poranek,  podjazd z Ożennej w kierunku Krempnej i to niestety nie była ściema,      kolejna gmina na trasie (wyszło trzynaście nowych na tym wyjeździe) w Jaśliskim Parku Krajobrazowym, wjeżdżam w Bieszczady, między Komańczą a Cisną, już nocny zjazd z Jabłonek do Baligrodu.