avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Okolice Zwierzyńca

Piątek, 11 kwietnia 2014 · dodano: 11.04.2014 | Komentarze 0

Pierwszy w tym miesiącu (przerwa spowodowana chorą nogą ) wyjazd,nie bardzo mi się chciało wsiadać na rower po całej nocy w pracy ale po małej drzemce przełamałem się i o16-tej ruszyłem bez jakiegoś konkretnego planu do Zwierzyńca.Noga wyleczona jedzie się dobrze tylko pora póżna ale mam lampki więc jadę dalej,przez Sochy-ładny podjazd miejscami 6%,Szozdy,Tereszpol-zaczął kropić deszczyk i robiło się coraz chłodniej już tylko +7,w lutym było cieplej i ładniej,dalej przez Panasówkę jeszcze jeden podjazd 6% a potem 4km.zjazdu do Zwierzyńca i jak zawsze przez Topólczę ,Kawęczynek,Szczebrzeszyn (już na światłach) do domku,   w Zwierzyńcu remonty -porządki przed początkiem sezonu turystycznego.  początek trasy na Bukową Górę,  stawy Echo wśród pięknych lasów Roztoczańskiego PN.