avatar Ten blog rowerowy prowadzi kviato z miasteczka Zawada/k Zamościa. Mam przejechane 14853.06 kilometrów w tym 55.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kviato.bikestats.pl
  • Sprzęt Spec

Janów Lub. -w odwiedzinach u kolegi.

Niedziela, 13 kwietnia 2014 · dodano: 13.04.2014 | Komentarze 0

Plan powstał w nocy w pracy-jeśli noc nie będzie ciężka to po drzemce w domu trzeba gdzieś wyskoczyć,dzisiaj wypadło na Janów Lub.czyli odwiedziny kolegi Tadzia,i tak właśnie wyszło.Po godz.11 start kierunek Szczebrzeszyn,w Bodaczowie zerknąłem na dym z komina zakładów tłuszczowych-wiaterek z zachodu czyli czeka mnie  ponad prawie 60 km.jazdy pod wiatr-niby słaby ale czuć że jest.Jazda w obie strony DK 74 ale ruch tylko osobowy,pod tablicą świetlną na Szperówce porównałem temperaturę z licznikiem identyczna +7(zimno,szaro, pochmurno ) ale jedzie się dobrze,na zjeżdzie prędkość tylko 56 km/h zimno wciska się pod ubranie.W Starej Wsi podjazd 8%,we Frampolu pierwszy postój w sklepie,za Frampolem zaczyna się przejaśniać i czuć że robi się cieplej(+12).W Janowie Lub.jestem o14,15 ,pogadaliśmy pół godzinki z Tadziem i czas wracać,wiatr się nie zmienił więc do domu śmigam zdecydowanie szybciej-o 26 minut krócej, o to co znaczy wiaterek a przecież miałem już w nogach 60km,nawet mój ulubiony podjazd pod Szperówkę poszedł sprawnie ,licznik pokazał 110 metrów przewyższenia na 1500 m.drogi,wyjazd zdecydowanie udany.   we Frampolu,                     miałem chęć skręcić na Porytowe Wzgórze - innym razem,                                                    no i jestem w Janowie Lub.